Conferintele si reuniunile internationale ale industriei de MICE ( meetings, incentive, conference and events) se contureaza in cadrul targurilor de specialitate precum: EIBTM Barcelona, Convex Londra, ITC&ME Chicago. Evolutia de-a lungulul timpului a acestui tip de evenimente a dus la disparitia unor targuri cu reputatie, cum a fost cel de Geneva dar si la cresterea importantei altora. Din aceasta ultima categorie face parte IMEX Frankfurt, targ ce are loc in perioada 22-24 aprilie.
Cu
traditie in Europa, IMEX reprezinta punctul de referinta al industriei
organizatorilor de evenimente corporate. Si anul acesta, ca in fiecare
primavara, Frankfurtul gazduieste peste 3000 de companii furnizoare, din 150 de
tari, de pe toate continentele. Daca anul trecut s-a inregistrat un numar
record de peste12 000 de vizitatori, dintre care 3 500 au si incheiat
contracte, anul acesta IMEX promite si mai mult.
Daca
pentru participantii cu traditie acest eveniment reprezinta o noua ocazie de
reintalni clienti si parteneri stabili, pentru Romania este un moment propice
pentru o oferi o solutie viabila, doritorilor de destinatii noi, neconvetionale.
Inca
din 2006, interesul pentru organizarea de evenimente in Romania, se inscrie
intr-un trend puternic la nivel international. Astfel, agentiile romanesti
prezente la standul pus la dispozitie de Ministerul pentru Intreprinderi Mici
si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale din cadrul targului IMEX sunt
din ce in ce mai solicitate de catre cumparatorii internationali.
In
masura in care mijloacele de promovare pe piata internationala s-au
diversificat, Romania beneficiaza si ea de promovare la standurile
organizatiilor internationale de promovare a destinatiilor pentru turismul de
afaceri.
Este
cazul prezentei companiei Leron,atat la standul Romaniei G440 cat si la standul
Global Events Partners D010, una dintre cele mai puternice organizatii
internationale de intermediere a turismului de afaceri, ce promoveaza peste 70
de destinatii din intreaga lume, pe baza unor criterii severe de selectie si a
unor standarde clare de calitate.