Turistii trebuie sa studieze cu atentie ofertele agentiilor

Marti, 13 Mai 2008, ora 16:53
1236 citiri
Turistii trebuie sa studieze cu atentie ofertele agentiilor

Turistii trebuie sa studieze cu atentie ofertele pe care le primesc de la agentiile de turism, sa verifice daca acestea au licenta si sa aleaga agentii recunoscute pe piata, pentru a evita situatiile in care operatorii nu isi onoreaza contractele."Le recomandam oamenilor sa studieze cu atentie ofertele agentiilor si sa le priveasca realist. Turistii trebuie sa fie atenti si la transportator, daca sunt autocarele agentiei sau daca sunt inchiriate. Trebuie sa inteleaga ca daca platesti pentru un autocar de o stea nu o sa primesti unul de patru stele si nici soferul nu o sa poarte cravata. Noi le recomandam turistilor sa mearga la agentiile membre ANAT, desi nu este aceasta grantia suprema. Daca agentia Avangarde Club ar fi fost membra ANAT noi am fi fost obligati sa raspundem pentru ei", a declarat pentru NewsIn presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Dragos Anastasiu.


Acesta a afirmat ca sitautia referitoare la cele doua autocare care au plecat, la sfarsitul lunii aprilie, folosind serviciile agentiei Avangarde Turism Club, dar care nu au reusit sa duca excursia la bun sfarsit, poate afecta imaginea tuturor agentiilor de turism.


"Desi nu sunt membri ai ANAT (n.r. Avangarde Turism Club) am incercat sa luam legatura cu ei pentru ca imaginea tuturor agentiilor de turism poate fi afectata de acest caz. Refuz sa ma pronunt asupra vinovatilor pentru ca nu stiu ce s-a intamplat sunt multe lucruri care nu se leaga. E incredibil sa trimiti autocarul fara bani de motorina, daca este autocarul tau ai tot interesul sa ti se intoarca si daca nu soferul este interesat sa se intoarca. Din pacate se mai intampla si alte lucruri: cum ar fi ca profesorii accepta un comision si atunci nu se mai uita cu atentie la oferta si toata lumea vrea pachete ieftine si sa mearga cu 100 de euro la Paris si asta implica niste riscuri", a explicat Anastasiu.


Directorul de marketing al agentiei de turism J'Info Tours, Cristina Irimia, sutine ca turistii ar trebui sa aleaga agentiile care au "un brand" pe piata.


"Turistii ar trebui sa verifice daca agentiile au licenta de turism, sa merga cu agentii care au un brand verificat in piata. Anul acesta noi implinim 18 ani, pentru multi dintre turistii nostri este o garantie atat perioada lunga de activitate, cat si faptul ca au mers cu firma, calatoria a placut si agentia a respectatat cele promise", a spus Cristina Irimia.

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...