Detente Consultants SAS/Detente Consultants va realiza planul de marketing strategic si operational pentru Bucuresti in domeniul turismului, in valoare de circa 100.000 euro, potrivit contractului semnat la inceputul lunii de MDRT, informeaza NewsIn.
"MDRT va pune la dispozitia consortiului Masterplanul national pemtru turism 2007-2026, rezultatele cercetarilor si rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului national de turism si alte informatii necesare fundamentarii planului de marketing.
El va lua in considerare liniile strategice mentionate in masterplanul de turism si va stabili obiectivele, strategiile si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, in vederea cresterii in mod substantial a numarului de sosiri de turisti in Capitala", potrivit reprezentantilor Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).
Contractul se va derula pe o perioada de noua sapamani, consortiul urmand sa realizeze un plan strategic de pozitionare, portofoliul de produse, publicul tinta, pietele geografice, distributia si modul de comunicare, dar si un plan operational pentru produsele turistice cele mai importante oferite de Capitala ca destinatie turistica.
De asemenea, va fi realizat un operational integrat.
Planurile vor specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de executie si vor descrie structura.
Consortiul a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al municipiului Bucuresti in urma unei proceduri de achizitie publica, in cadrul careia Detente Consultants SAS/Detente Consultants SRL a fost singurul ofertant.
Valoarea contractului este de 101.952 euro, inclusiv TVA.
Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, pentru crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national.