Guvernul Romaniei va aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii turistice a Romaniei, in proiectul "Brandul de turism al Romaniei" de care se vor ocupa cele mai importante asociatii din industria de marketing si comunicare din Romania.
International Advertising Association (IAA Romania), Asociatia Romana a
Profesionistilor in Relatii Publice si Uniunea Agentiilor de
Publicitate din Romania vor oferi consultanta in vederea pregatirii
caietului de sarcini pentru licitatia internationala "Brandul de turism
al Romaniei", care va avea loc in toamna acestui an.
"Apreciem initiativa guvernului de a aloca 75 de milioane euro pentru
promovarea Romaniei. Este un buget consistent care permite Romaniei sa
lucreze cu cele mai bune agentii de comunicare din lume. Pentru asta,
trebuie sa stim ce si cum sa cerem. Sunt convins ca cei 6 profesionisti
de elita desemnati vor contribui considerabil la ridicarea stachetei
profesionale a caietului de sarcini", a declarat Felix Tataru,
Presedinte IAA Romania.
Presedintele UAPR, Stefan Iordache este de parere ca asocierea celor 3
organizatii profesionale ale industriei de marketing si comunicare din
Romania pentru realizarea unui proiect comun reprezinta "un act de
maturitate pentru piata din Romania".
Vorbind despre acest proiect, presedintele ARRP, Rares Petrisor, este
de parere ca aceasta initiativa este "de bun augur", tinand cont ca
"abia acum se naste turismul romanesc".
Mihai Ghyka
si Eusediu Margasoiu (IAA Romania), Diana Flutur si Peter Jansen (UAPR)
si Corina Vintan si Adina Costache (ARRP) vor lucra timp de mai bine de
o luna pentru definitivarea partii tehnice din caietul de sarcini care
va sta la baza licitatiei internationale organizata de minister.
Construirea si promovarea brandului turistic al Romaniei reprezinta
unul dintre principalele proiecte ale Ministerului pentru Intreprinderi
Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale pentru perioada
2007-2013, cu finantare din fondurile structurale.
International Advertising Association este un parteneriat strategic
unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din
intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la agentii de
publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing
direct, cat si ale practicantilor individuali.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania este o organizatie
profesionala fondata in anul 2000, care urmareste apararea intereselor
agentiilor de publicitate, sustinerea proiectelor relevante pentru
industrie si ridicarea standardelor profesionale.
Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice este o organizatie non-profit care functioneaza din iunie 1995.
Din momentul constituirii si pana in prezent, ARRP a reprezentat
principalul for de dezbatere a problemelor specifice profesiei de
specialist in Relatii Publice in Romania. De asemenea, asociatia a fost
o platforma de schimburi de experienta si de reprezentare a
comunicatorilor romani in organizatiile internationale la care ARRP e
afiliata.