Brandul turistic al Romaniei va fi schimbat doar in urma unei analize clare si documentate, care va arata ca varianta de pana acum nu si-a atins scopul, sustine Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini.
"In declaratiile domniei sale, doamna ministru nu s-a referit niciun moment ca va aduce vreo schimbare fara o analiza clara si bine documentata", se afirma intr-un comunicat al Ministerului Economiei, potrivit Agerpres.
Potrivit documentului, ministrul sustine ca in toate aparitiile publice a sustinut ca nu si-a propus "sa schimbe ceva fara o analiza prealabila".
Maria Grapini sustine ca va analiza ceea ce s-a facut, care a fost impactul acestui brand si care au fost rezultatele sale. In urma analizei va decide ce se va continua si ce nu, scopul final fiind imbunatatirea situatiei in turismul romanesc.
"Nu plec de la premisa ca brandul trebuie inlocuit, dar daca analiza va arata ca nu si-a atins scopul, inseamna ca s-a gresit ceva si atunci vom face rebranding", a completat ministrul.