Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) anunta ca turoperatorul german TUI va continua sa promoveze Romania, in anul 2013, pe canale de distributie specifice mediului online.
Astfel, potrivit ministerului, concernul TUI a pornit, din acest an, un proces de reducere masiva a volumului de cataloage printate, reorientand catre mediul online un important numar de oferte si destinatii, nu doar pe cele romanesti.
Alte decizii ale turoperatorului independente de MDRT se refera la includerea in portofoliul de oferte turistice a acelor produse si destinatii romanesti care se potrivesc cel mai bine cu profilul turistilor vizati, se arata in comunicatul MDRT.
Concernul TUI continua sa aduca in tara turisti germani si prin intermediul altor touroperatori din World of TUI, dintre care cel mai important este sistemul de rezervari Hotelbeds, unde apar peste 200 de hoteluri din Romania si care genereaza un volum de vanzari pentru Romania de peste 1 milion de euro anual.
De asemenea, institutia anunta ca cele mai recente plati in contul serviciilor prestate de turoperatorii germani, reprezentand sume restante din anul 2011 in valoare de peste 280.000 euro, au fost efectuate in aceasta toamna.
Plata restantelor a reprezentat, la acel moment, un pas important pentru evitarea unui potential risc privind colaborarea in bune conditii cu turoperatorii germani de turism.
In concluzie, ministerul apreciaza ca prezenta Romaniei pe portalurile celor mai mari turoperatori germani ramane un instrument extrem de important de promovare a ofertei nationale de turism.