Udrea continua proiectul "Brandul de Turism"

Sambata, 11 Aprilie 2009, ora 09:51
1855 citiri
Udrea continua proiectul "Brandul de Turism"

Ministerul Turismului va relua procedura de achizitie publica a brandului turistic national in cel mai scurt timp, cel mai probabil marti, 14 aprilie, dupa validarea de catre ANRMAP a modificarilor operate, din cauza cererilor de clarificare venite din partea agentiilor interesate de licitatie.

"Ministerul Turismului a decis anularea procedurii privind atribuirea contractului de achizitie publica a brandului de turism al Romaniei, pentru a maximiza sansele ca viitorul brand turistic national sa indeplineasca toti parametrii tehnici."

"Decizia a fost luata ca urmare a sesizarii International Advertising Association (IAA), unul dintre consultantii care au contribuit la redactarea caietului de sarcini. IAA a constatat, in urma cererilor de clarificare venite din partea agentiilor interesate de licitatie, ca anumite prevederi din documentatia de atribuire ar fi putut conduce la imposibilitatea incheierii contractului", se arata intr-un comunicat emis vineri de ministerul Turismului.

Potrivit ministerului de resort, una dintre prevederi este cea referitoare la termenul de finalizare a proiectului, considerat prea scurt de agentiile care si-au manifestat intentia de a participa la licitatie, avand in vedere metodologia necesara studiului.

Ministerul Turismului a initiat procedura de achizitie a proiectului Brandului de Turism in data de 23 martie 2009.

Prima etapa a licitatiei de achizitie publica a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al Romaniei urma sa aiba loc pe data de 15 aprilie, dupa cum a declarat la 27 martie, pentru NewsIn, directorul general al directiei de promovare turistica din cadrul ministerului de resort, Carmen Moraru.

Serviciile cerute prin procedura de achizitii publice vor fi realizate etapizat, pana in luna septembrie a acestui an. Ministerul Turismului va implementa si strategia de comunicare a Brandului de Turism al Romaniei, avand la dispozitie, din aceleasi fonduri structurale europene, alte 73 milioane de euro. Pentru implementare va fi organizata o noua licitatie.

Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii tarii noastre ca destinatie turistica in randul potentialilor turisti straini.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Grecia, dependentă de turiști. Unul din trei euro câştigaţi în economia țării vine din acest sector
Grecia, dependentă de turiști. Unul din trei euro câştigaţi în economia țării vine din acest sector
Între 62,8 şi 75,6 miliarde de euro sau 28,5% - 34,3% din PIB, atât a adus turismul Greciei în 2023, conform unui studiu al Confederaţiei Turistice Elene (INSETE), informează publicaţia...
Când se va lansa primul iPhone cu chipset pe 2nm
Când se va lansa primul iPhone cu chipset pe 2nm
Apple întâmpină întârzieri în implementarea tehnologiei de fabricație pe 2nm pentru cipurile sale. Astfel, cel mai probabil inovația nu va fi disponibilă pentru seria iPhone 17,...
#brand, #proiect, #turism, #udrea , #Turism in Romania