"Turistii isi imbunatatesc parerea despre Romania dupa ce viziteaza tara"

Marti, 30 Martie 2010, ora 17:27
1431 citiri
"Turistii isi imbunatatesc parerea despre Romania dupa ce viziteaza tara"

Eulogio Bordas, liderul asocierii THR-TNS (THR- Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA si Taylor Nelson Sofres SA), care realizeaza brandul turistic al Romaniei, a declarat marti ca turistii isi imbunatatesc parerea despre Romania, dupa ce ne viziteaza tara, informeaza NewsIn.

"Romania are potential sa-si dezvolte brandul. Alte tari din zona nu au.

Trebuie sa lucram 3-4 ani, dar potentialul exista si este foarte mare. Cercetarea a aratat ca realitatea e mai buna decat perceptia.

Turistii, dupa ce au vizitat Romania, si-au imbunatatit parerea despre tara noastra fata de opinia anterioara vizitei in Romania", a declarat Eulogio Bordas, liderul asocierii THR-TNS, in cadrul reuniunii consiliului de brand, de la sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).

Acesta a precizat totodata ca echipa de proiect a identificat exact ce trebuie schimbat, factorul care genereaza bariera dintre produsul in realitate si felul in care acesta este perceput.

"Cea mai mare parte a problemelor de imagine a Romaniei identificate pana acum se refera la faptul ca strainii nu au suficiente informatii despre tara noastra, despre produsele turistice si destinatiile de aici.

Romania trebuie sa fie un comunicator mult mai bun", a adaugat Eulogio Bordas.

Potrivit acestuia, pana in prezent s-au cheltuit "pentru cercetarile calitative si cantitative realizate" circa 400.000 euro.

La randul sau, secretarul de stat din MDRT, Sorin Munteanu, a afirmat ca, la 24 mai va fi finalizat proiectulul brandului turistic al Romaniei.

"Acum finalizam faza cea mai de durata, cea de cercetare: cercetarea calitativa si cantitativa , ce s-au facut pe opt piete internationale: Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta, Ungaria si Romania.

Ele au fost luate in considerare ca principale", a mai spus Sorin Munteanu.

In urma cercetarilor, au fost stabilite sase produse principale competitive: circuite culturale, turismul verde, turism rural, city-breakes, turism activ si aventura, turism balnear si balti.

"Lipsesc insa anumite componente, de exemplu litoralul.

Dar asta nu inseamna ca nu il vom promova, doar ca nu este luat in calcul in creearea identitatii de brand", a explicat secretarul de stat din MDRT.

Sorin Munteanu a mentionat si ca celelalte etape care vor urma sunt: determinarea avantajelor competitive, pozitionare brandului Romaniei, conceptulizarea, crearea si proiectarea identitatii vizuale a brandului turisti, stabilirea strategiei de comunicare, precum si realizarea manualului de brand.

Asocierea THR- Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA va realiza brandul turistic al Romaniei pentru 894.970 de euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana, prin Programul Operational Regional - Domeniul Major de Interventie 5.3 "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica". 

Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Mai mulți analiști economici din Statele Unite trag un semnal de alarmă cu privire la performanța financiară reală a companiilor americane listate pe bursă. Ei susțin că practic nu a...
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
#turisti, # romania, # vizita , #Turism rural