Twitter cumpara platforma de blogging Posterous

Marti, 13 Martie 2012, ora 18:35
1553 citiri
Twitter cumpara platforma de blogging Posterous

Twitter a anuntat, marti, achizitia platformei de blogging Posterous fara a anunta, insa, pretul pe care l-a oferit pentru achizitie. Produsele Posterous vor ramane online si pot fi utilizate in continuare, pana in momentul in care cele doua companii vor anunta o eventuala schimbare in serviciile oferite.

Cele doua companii au postat separat cate un anunt similar pe blogurile proprii, scrie VentureBeat.

"Oportunitatile pe care initiativa Twitter le aduce sunt extraordinare, si suntem foarte fericiti sa putem aduce contributia expertilor nostri la un produs utilizat de sute de milioane de utilizatori din intreaga lume", a declarat Sachin Agarwal, fondatorul Posterous, intr-o postare pe blogul companiei.

"Intreaga echipa Posterous se va alatura echipelor noastre si vom colabora pentru o serie de initiaitve-cheie care vor face din Twitter un pordus si mai bun decat este acum", au scris oficialii Twitter pe blog, confirmand achizitia.

Posterous a fost infiintata in 2008 de Agarwal, absolvent al universitatii Stanford si fost membru al echipei Apple, care a dezvoltat compania in cadrul Y Combinator, un adevarat "incubator" pentru start-up-uri, potrivit San Jose Mercury News.

Platforma de blogging a pornit ca un concept extrem de simplu, oferind utilizatorilor posibilitatea de a posta pe propriul blog folosind casuta de email.

In luna septembrie 2011, Posterous a facut un pas in zona de socializare si a lansat Posterous Spaces, o retea care se axa pe politici mai puternice de selectie a utilizatorilor care iti pot vedea postarile pe blog.

Miscarea, spune Agarwal, a contribuit la dublarea numarului de utilizatori ai Posterous.

#Twitter achizitie, #Twitter cumpara Posterous, #Twitter Posterous servicii , #Produse