Folosirea eficienta a retelelor sociale ii poate transforma pe clientii noi, castigati in urma lansarilor de produse sau a campaniilor de publicitate in clienti fideli si, in cele din urma, evanghelisti ai afacerii tale.
Atrage clientii pe retele sociale
Primul pas este directionarea clientilor noi catre conturile deschise pe cele mai importante retele de socializare online, informeaza Mashable.com.
Spre exemplu, ofera-le un discount celor care tocmai au cumparat un produs, cu conditia sa te urmareasca pe Twitter.
Un retailer ar putea sa-si informeze clientii noi ca pot primi oferte, daca devin fani ai business-ului pe Facebook.
Creeaza o comunitate
Odata ce ai convins clientii sa te urmareasca pe site-urile de socializare, urmatorul pas este mentinerea interesului prin publicarea de continut nou, oferte exclusive si informatii.
Cel mai bun mod de a creste o comunitate este furnizarea de continut de calitate.
Restaurantele ar putea sa impartaseasca cateva retete sau sfaturi pentru o cina rapida. O companie de instalatii casnice ar putea sa ofere indrumari pentru micile reparatii din casa.
Retelele de socializare online sunt locuri potrivite pentru a-ti promova reducerile si evenimentele, insa pentru a transforma un client trecator intr-unul fidel trebuie sa-i oferi deal-uri pe care nu le poate gasi in alta parte.
Ofertele exclusiv online ii fac pe fani sa se reintoarca si sa construiasca o comunitate in jurul magazinului tau. In cele din urma, acestia vor deveni evanghelisti gratuiti pentru afacerea ta.