Facebook a cumparat FriendFeed ca sa concureze cu Twitter

Marti, 11 August 2009, ora 09:32
1315 citiri
Facebook a cumparat FriendFeed ca sa concureze cu Twitter

Reprezentantii firmei care administreaza portalul social Facebook au anuntat ieri seara achizitionarea site-ului web FriendFeed, caracterizat de expertii spatiului virtual drept o varianta imbunatatita a cunoscutei platforme de micro-blogging Twitter.

FriendFeed, inaugurat in 2007, a fost primul site care a propus un flux de mesaje actualizat in timp real si un buton pentru marcarea postarilor preferate de catre utilizatori, idee preluata mai tarziu si de Facebook.

Oficialii companiei care au achizitionat competitorul lui Twitter nu au dezvaluit inca valoarea tranzactiei. 

"Suntem bucurosi de a ne alatura echipei Facebook si de a oferi celor 250 de milioane de membri ai retelei de utilizatori Facebook inovatiile pe care le-am dezvoltat pentru FriendFeed", a declarat Bret Taylor, co-fondator al FriendFeed, intr-un comunicat.



Dupa incercarea nereusita de a achizitiona Twitter in 2008, Facebook confirma, prin preluarea FriendFeed, strategia sa ce consta in incercarea de a depasi concurentul sau direct pe segmentul socializarii online.

Facebook a anuntat ca mizeaza pe majorarea cu 70% a veniturilor obtinute in 2009, iar un membru al consiliului de administratie al companiei, Mark Andressen, a declarat ca Facebook va inregistra venituri de peste 500 milioane dolari in anul curent.

La inceputul acestui an, Facebook a anuntat modificari ale modalitatilor de control ale datelor personale, pentru a permite utilizatorilor sa extinda vizibilitatea mesajelor.

Twitter, care le permite utilizatorilor sa trimita mesaje de 140 caractere sau mai putin catre toate persoanele abonate la flux, a facut deja sa se vorbeasca despre el, mai ales dupa atentatele din Bombay sau revoltele de la Chisinau din aprilie. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#companie, #platforma, #portal, #tranzactie, #twitter , #stiri Twitter