Fondatorii MySpace lanseaza un blog de vedete

Marti, 10 Martie 2009, ora 11:00
2330 citiri
Fondatorii MySpace lanseaza un blog de vedete

Fondatorii celui mai mare site de social networking din lume, MySpace.com, au lansat primul loc proiect de cand au inceput Slingshot Labs, un proiect impreuna cu noul patron, News Corp., pentru a construi un imperiu Web 2.0.

Josh Berman si Colin Digiaro au lansat un blog de vedete si birfe care se va numi DailyFill, un blog colaborativ care va prezenta informatii din Entertainment. News Corp a lui Rupert Murdoch s-a decis sa realizeze cu ajutorul fondatorilor MySpace un incubator de idei despre online din care sa se lanseze comercial doar cele mai viabile proiecte.

Interesul pentru stirile mondene este foarte ridicat si in Statele Unite, iar recent, reteaua de bloguri Gawker Media a achizitionat Defamer, cel mai popular blog de vedete din industria web americana. Gawker avea deja site-ul propriu de divertisment chiar pe gawker.com, dar s-a decis sa isi creasca audienta printr-o achizitie de marca.

Fondatorii MySpace confirma astfel interesul pentru acest domeniu. DailyFill are o echipa destul de restransa si care va posta cat mai multe "stiri scurte", aproape pe modelul Twitter, spun gurile rele.

DailyFill va fi condus insa de un om cu experienta adus din industria media, Chis Case. Acesta a lucrat mai mult in domeniul filmelor de divertisment, dar este la curent cu ceea ce se intampla pe la Hollywood.

La lansarea site-ului, pricipalele stiri erau despre Nicole Ritchie, care este insarcinata din nou si despre care tabloidul online scrie ca vrea sa o prinda din urma pe femeia care a nascut octupleti. Site-ul mai publica o informatie despre Chris Brown, care ar vrea sa se impace cu prietena sa pe care tocmai a fost acuzat ca a batut-o.

Articolele au fost caracterizate ca ultra-acide, scurte si pline de link-uri. Nimeni nu ar fi pariat pe succesul site-ului, daca acesta n-ar fi subtil promovat peste tot in MySpace. Ramane de vazut cat va prinde la public.

"Succesul rapid al Twitter, milioanele de oameni care cauta stiri cat mai scurte, vor avea ce citi", a declarat Colin Digiaro. Oamenii s-au inspirat din modelul informatiilor pe scurt si cred ca acesta este viitorul. "Aplicam conceptul Twitter la un site de celebritati... Asa poti afla in timp util ce se intampla in lumea vedetelor, iti ia numai 30 de secunde sa afli ce este nou", a explicat el.

DailyFill lucreaza deja de circa doua luni si jumatate, iar acum a fost lansat oficial. Cei doi fondatori spun ca au atins in ultimele 30 de zile 3,3 milioane de vizitatori unici. "Nimeni nu mai citeste acum stirile foarte lungi, oamenii cauta sumarul pe scurt", a spus la randul sau Josh Berman.

Compania Slingshot are circa 15 milioane de dolari pentru investitii in proiecte online. "Misiunea noastra este sa indentificam tendinte si sa realizam afaceri online care pot creste pe baza trendurilor, fara a necesita investitii mari de achizitie", a explicat unul dintre antreprenori.

Pentru DailyFill s-au investit pina acum circa 500.000 de dolari. Planul este sa construiasca doua-trei site-uri noi pe an.

#myspace, # blog, # vedete, # twitter , #stiri Twitter