Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Nunta regala "da peste cap" traficul pe internet

Nunta regala "da peste cap" traficul pe internet

Facebook, Twitter, Google si YouTube au fost cucerite, vineri, de cea mai mediatizata nunta de pana acum, cea dintre printul William si Kate, euforia generata de eveniment acaparand si spatiul virtual, relateaza Mediafax.


Liderul celebrarilor oniline a fost chiar site-ul oficial al monarhiei britanice.


Vizitatorii paginii erau directionati catre pagina de Twitter a Clarence House, contul de Flickr al casei regale, pentru fotografii, dar si, bineinteles, catre pagina de Facebook dedicata nuntii.


Discutiile despre nunta au predominat printre utilizatorii Twitter din intreaga lume, nu doar din Marea Britanie.


In timp ce blogurile si retelele de socializare abundau de informatii si feedback despre nunta, alte site-uri le-au dat ocazia utilizatorilor sa vada ceremonia live.


ABC News a pus la dispozitie imagini de la nunta pentru dispozitivele mobile, iar YouTube a redifuzat imaginile BBC pe Royal Channel.


Acesta din urma a fost pe locul 23 in topul celor mai vizualizate canale, vineri, dupa cele dedicate emisiunilor "America's Next Top Model" si "Top Gear".


Facebook a realizat deja statistici in ceea ce priveste impactul virtual pe care l-a avut nunta asupra celor peste 500 de milioane de utilizatori ai sai.


David Beckham a fost mentionat de 9.000 de ori in update-urile de status, la 20 de minute de la sosirea sa la Westminster Abbey, in timp ce sotia sa, Victoria a fost mentionata de 47 de ori pe secunda, in desurs de patru ore. Mai mult, 2.274 de utilizatori au accesat virtual Westminster Abbey, folosind aplicatia Places de pe Facebook.


O pagina de Facebook intitulata "Palaria ridicola de nunta pe care o poarta printesa Beatrice" ("Princess Beatrice's Ridiculous Royal Wedding Hat", in original) a strans peste 4.000 de fani.


 


Potrivit expertilor, o estimare a notorietatii evenimentului online este aproape imposibila. Cu toate acestea, expertii spun ca nunta ar fi fost urmarita la televiziune de 2 miliarde de oameni, dar, matematic, aceasta cifra ar putea fi o exagerare.



Traficul global pe internet a fost cu 39% peste normal in timpul nuntii, potrivit Akamai.


Desi nu exista o dovada foarte clasa in acest sens, Marea Britanie a fost tara cu cea mai intensa activitate online - 11% din activitatea virtuala globala.


Sarbatoarea a fost de o asemenea amploare, incat nici celebrul "Mare firewall chinezesc" nu a fost setat sa filtreze informatiile despre nunta secolului, pe teritoriul tarii.


Un revers al popularitatii acestui eveniment a fost si suprasaturarea cu informatii despre nunta. In consecinta, vineri, site-ul publicatiei The Guardian le-a dat utilizatorilor ocazia sa aleaga intre o varianta "regalista", cu date despre nunta, si una "republicana", lipsita de cea mai mica mentionare a evenimentului regal.


Printul William si Kate s-au casatorit vineri la Westminster Abbey, evenimentul atragand aproximativ un milion de persoane pe strazile Londrei.




Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2335 ori