Producatorii de vin italieni recurg la Facebook si Twitter pentru a-si creste vanzarile

Miercuri, 14 Aprilie 2010, ora 00:48
1616 citiri
Producatorii de vin italieni recurg la Facebook si Twitter pentru a-si creste vanzarile

Loviti si ei de criza, producatorii italieni de vin isi modernizeaza tipul de a face comert, ei apeland, mai nou, la retelele de socializare, de genul Facebook sau Twitter.

Italia este cel de-al doilea mare producator mondial de vin, dupa Franta. Totusi, anul trecut, vanzarile au scazut cu 6% pe fondul crizei economice, conform Reuters.

Nu e de mirare deci de ce producatorii au inceput sa-si caute musterii pe Internet.

Agentia de presa da exemplul unei familii cu experienta pe aceasta piata, Crociani, care de cand a lansat un blog, in 2004, apeland apoi si la Facebook sau Twitter, si-a dublat numarul comenzilor online, in conditiile in care productia ei nu e foarte mare, de numai 60.000 - 70.000 de sticle pe an.

De aici si pana la formarea unor grupuri din care fac parte mai multi producatori de vin nu a mai fost decat un pas. Desi lansate la sfarsitul anului trecut, acestea au deja 10.000 de fani pe Facebook.

Exista insa si traditionalistii,
cei care tin mortis ca clinetii sa le viziteze cramele. "Suntem parte din istorie, dintr-o veche traditie. Preferam ca oamenii sa ne viziteze cramele", explica Vincenzo Protti of Il Borgo, care se trage dintr-o familie de producatori de vin cu o traditie de 1.000 de ani.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#producatori, #vin, #facebook, #twitter , #stiri Twitter