Miercuri, 28 Aprilie 2010, ora 17:02
6108 citiri
Femeile folosesc retele de socializare online pentru a-si face conexiuni, in timp ce barbatii isi fac conturi pe aceste siteuri pentru a-si creste statutul social, potrivit Forbes.com.
Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, cu peste 400 de milioane de utilizatori, este dominat de femei.
Potrivit cifrelor livrate de
Google Ad Planner, 57% din conturile inregistrate pe
Facebook apartin femeilor. Acestea sunt mai active decat barbatii, avand in medie cu 8% mai multi prieteni.
Femeile detin majoritatea de conturi si pe alte retele sociale importante, cum ar fi
Twitter, Myspace, Bebo sau Flickr. De cealalta parte, barbatii sunt mai activi pe retelele orientate spre continut, cum sunt Digg, Youtube si LinkedIn.
Diferentele dintre modul in care barbatii si femeile abordeaza retelele sociale oglindesc motivatiile acestora din mediul offline, potrivit expertilor citati de Forbes.
Blogurile si Youtube, teritoriu masculinPsihologii spun ca barbatii sunt mai degraba atrasi de bloguri. Cel mai important subiect de blog este "viata mea" atat pentru barbati cat si pentru femei, urmat de afaceri si cariera, la barbati, si de mancare si moda, la femei.
Segmentarea utilizatorilor este pe placul advertiserilor. Un produs destinat barbatilor va fi mai bine promovat pe LinkedIn, Youtube sau Twitter, sub forma de articole, date interesante sau jocuri.
Pentru produsele destinate femeilor, Facebook si blogurile de femei sunt mai apreciate, pentru ca genereaza dialogul intre posibile consumatoare.
Explicatia celor de la Facebook:" Daca reusesti sa convingi un utilizator-femeie, acesta va deveni un evanghelist gratuit al produsului tau."
Forbes.com a intocmit un
top al celor mai mari retele sociale destinate femeilor:1. Bebo.com68% dintre utilizatori sunt femei
Bebo, retea formata din 13 siteuri adaptate local, permite utilizatorilor sa recomande muzica si videoclipuri.
2. MySpace.com64% dintre utilizatori sunt femei
Mysapce ofera celor peste 100 de milioane de utilizatori activi posibilitatea de a impartasi muzica, videoclipuri, bloguri si poze.
3. Tagged.com64% dintre utilizatori sunt femei
Tagged ocupa locul trei, in topul celor mai mari retele sociale din Statele Unite. Cei 80 de milioane de membri pot juca, pot conversa pe chat sau isi pot trimite mesaje personale.
4. Classmates.com64% dintre utilizatori sunt femei
Classmates.com permite utilizatorilor sa tina legatura cu fosti colegi de scoala generala, liceu sau facultate.
5. Buzznet.com64% dintre utilizatori sunt femei
Buzznet este o comunitate muzicala care permite membrilor sa impartaseasca informatii despre concerte, albume muzicale, poze si videoclipuri.
6. GaiaOnline.com61% dintre utilizatori sunt femei
Gaia Online este o retea inspirata din universul anime, unde utilizatorii isi pot crea avatare si pot participa la jocuri si concursuri.
7. Ning.com59% dintre utilizatori sunt femei
Ning ofera membrilor sai posibilitatea de a-si construi propria comunitate, abordand subiecte precum filme preferate sau retete culinare.
8. Facebook.com57% dintre utilizatori sunt femei
Facebook ofera celor 400 de milioane de utilizatori o platforma cu functioalitati de conectare, chat sau pagini de Fan.
9. Twitter.com57% dintre utilizatori sunt femei
Twitter permite membrilor sa se conecteze cu prietenii lor si sa posteze informatii in maximum 140 de caractere.
10. Flickr.com55% dintre utilizatori sunt femei
Flickr este, in acest moment, cel mai important site de photo-sharing din online.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Samsung și Qualcomm au anunțat recent rezultatele promițătoare ale testelor efectuate cu tehnologia avansată de modulație 1024 QAM (Quadrature Amplitude Modulation), înregistrând o...