Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Twitter lanseaza platforma de integrare @Anywhere

Twitter lanseaza platforma de integrare @Anywhere

Directorul excutiv Twitter, Evan Williams, a prezentat la festivalul interactiv SXSWi o platforma de integrare botezata @Anywhere, care nu face altceva decat sa exporte mesajele de pe Twitter pe alte site-uri, optimizand si solutiile de tip raportare si analiza privind activitatea pe site-ul de micro-blogging.

Este practic un motor API de tipul Facebook Connect, care permite crearea de widget-uri cu activitatea specifica a fiecarui utilizator. Datele pot fi accesate cu tehnologii noi, in aplicatii care se lanseaza cu doar trecand mouse-ul peste numele utilizatorului (hovercards).

La festivalul industriei online din SUA, Williams a prezentat doar pe scurt acest concept, fara sa intre in detaliile tehnologiei. Una din functiile prezentate este cea legata de follow sau unfollow direct pe widget-ul de pe un site partener, cu un singur click.


Oficialul a declarat ca Twitter este un mod comod de a pastra legatura cu cei din retea, dar descoperirea de content interesant este dificila, e una din cele mai grele sarcini.


Iar atunci cand observi ceva, trebuie sa poti da follow rapid. Lansarea platformei @Anywhere se va face cu 13 parteneri online, printre care Digg, New York Times, Ebay, Bing si altii. Evident, oficialul spune ca nu este vorba despre o platforma de publicitate, ci de comunicare. Twitter are in continuare o problema de monetizare si a testat mai multe forme de publicitate.


Pe contul oficial Twitter, oficialii companiei au explicat ca @Anywhere va permite integrarea de content de pe site-ul de micro-blogging pe orice alt site online, dar content dinamic, care sa fie updatat permanent, fara ca vizitatorii sa mai fie nevoie sa intre si pe Twitter.com.


In cadrul festivalului interactiv american, Williams a fost intervievat intr-o sala in care numarul de participanti depasise cu mult capacitatea centrului de conferinte. De fapt sala s-a umplut cu 30 de minute inainte de a incepe discutia, fapt care denota interesul masiv al presei, bloggerilor si al antreprenorilor din online pentru Twitter.


CEO-ul companiei nu a dezvaluit aproape nimic despre metodele de monetizare pentru platforma @Anywhere. Oamenii din industrie speculeaza ca marile companii online, precum Bing sau companiile media, vor plati diverse sume pentru a avea acces la continut full si solutii de filtrare avansate. Deja Microsoft anuntase ca este de acord sa plateasca o suma lunara pentru ca Bing sa indexeze mesaje din Twitter.


"Deocamdata nu putem spune sigur decat ca vom experimenta diverse metode de monetizare", a spus seful Twitter.


In acest moment sunt postate pe site peste 50 de milioane de twet-uri in fiecare zi.


Pe Internet circulau mai multe zvonuri ca Twitter va lansa un sistem de publicitate bazat pe anunturi de tip Adsense, dar oficialii companiei nu au lasat sa se inteleaga ca ar dori prea multa publicitate pe acest serviciu in acest moment.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1205 ori
Citeste mai multe despretwitter microblogging anywhere