Parteneriatul, care a fost anuntat marti seara, vine la cateva luni dupa ce Yahoo a anuntat o colaborare similara cu Facebook, cea mai populara retea de socializare din lume, precizeaza Mediafax.
In luna ianuarie,
Facebook a devenit al doilea cel mai vizitat site din Statele Unite, surclasand Yahoo, potrivit unui raport al companiei de analiza web Compete.
Un alt studiu, realizat de comScore, arata faptul ca Yahoo ramane totusi pe locul al doilea in topul celor mai accesate site-uri din SUA, in timp ce Facebook se claseaza pe locul al patrulea.
Reprezentantii Yahoo au mai spus ca motorul de cautare al companiei va publica in indexul de rezultate ale cautarilor si continuturi de pe Twitter, care vor fi actualizate din secunda in secunda.
Yahoo intentioneaza, de asemenea, sa afiseze fluxuri de pe
Twitter pe alte proprietati online ale companiei, inclusiv pe paginile de e-mail sau pe portalurile dedicate sportului.
Reprezentantii Yahoo au declarat ca vor cauta solutii ca mesajele de pe Twitter sa fie in concordanta cu specificul site-ului pe care apar.
Oficialii Yahoo nu au facut niciun fel de comentariu asupra termenilor financiari ai acordului.