Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Trend: Skill4, programe de 2.500 euro/zi in Customer Care

Trend: Skill4, programe de 2.500 euro/zi in Customer Care
Compania de Customer Care Lime Experience, divizie a unuia dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de training, Grupul Trend Consult, a adus sub licenta in Romania programele de training in Customer Care, Skill4, care vor costa ziua de livrare circa 2.500 de euro, a declarat pentru Business Standard Ciprian Todoca, managing partner al firmei Lime Experience.


Licenta Skill4 cuprinde alte trei programe specializate, respectiv Telesales, cu inbound si outbound, Retail si Delivering Excelence in Customer Service.



"Licenta programelor Skill4 este foarte importanta pentru Lime Experience, de aceea estimam ca, pe langa cele noua programe de training de customer, aceste trei programe sa ocupe peste 30% din totalul business al firmei si o participatie semnificativa in cifra de afaceri pe anul 2008 a grupului", a declarat Ciprian Todoca, managing partner Lime Experience.



Un astfel de curs, spune acesta, dureaza, in medie, doua zile de training intensiv, insa, dupa caz, in functie de clienti si de nevoile lor, acesta se poate prelungi cu maximum doua zile. In ceea ce priveste trainerii care se vor ocupa de livrarea acestor programe, acestia vor fi numai traineri din cadrul grupului Trend Consult, fara alte colaborari, potrivit lui Todoca. Clientii carora le sunt adresate cele trei programe Skill4 sunt firme din industrii precum IT, Telecom, HoReCa, Retail sau Call Center.



Skill4 este o companie, parte a unuia dintre cei mai importanti jucatori la nivel global, specializat in solutii pentru cresterea performantei in vanzari, Grupul International Huthwaite, cu o metodologie care are la baza 30 de ani de cercetare a comportamentelor efectuata de grup si este una din primele companii care au realizat programe de training in vanzari si cercetare, dezvoltatori ai modelului SPIN si a cursului SPIN Selling Skills. Lansata in 2002, cursurile companiei Skill4 sunt livrate la nivel international in peste 23 de limbi diferite.



Cele patru divizii ale Trend Consult sunt: Eagel's Flight, companie de training specializata pe invatare experientiala, de la care grupul asteapta o acoperire pe intregul business de peste 45%; urmeaza Sales Acedemy - care ofera programe de vanzari, acesta va insemna 30%, Lime Experience, firma de custo-mer, care va ocupa circa 20%, iar peste 5% va avea participatie firma Etro - ceea ce inseamna consultanta si e-Learning. Trend Consult este o companie cu capital integral romanesc, fondata in anul 2000. Firma a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de peste 800.000 de euro, in crestere cu peste 110% fata de cea inregistrata in 2006.



Printre cei mai importanti clienti ai Trend se numara Petrom, Metro, UPC, ING, Siveco, RDS&RCS, Orange sau Microsoft.



Piata de training romaneasca a fost estimata anul trecut la o valoare de peste 30 mil. euro, cu un ritm de crestere anual de peste 30%, iar principalii jucatori sunt Ascendis, Achieve Global, TMI, Human Invest, Trend Consult sau Interact.



Training




    * In 2007, piata de training locala a fost estimata la circa 30 mil. euro

    * Ritm de crestere anual al trainingului - peste 30%

    * Trend Consult, peste 800.000 de euro cifra de afaceri anul trecut

    * Grupul Trend Consult are in componenta patru divizii, Eagel's Flight, Sales Academy, Lime Experience si Etro



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1171 ori