Cifra de afaceri a Ursus Breweries a crescut cu 30% in anul financiar aprilie 2006-martie 2007, iar volomul vanzarilor de bere a crescut cu 23% fata de anul anterior.
Ursus Breweries, subsidiara a SAB Miller plc, a inregistrat o crestere a volumului vanzarilor de bere de 23% fata de anul anterior, peste cresterea de aproximativ 20% a pietei berii din Romania. Dupa constrangerile de capacitate din primul trimestru, volumul vanzarilor de bere a inregistrat o crestere de 42% in a doua jumatate a anului financiar, precizeaza comunicatul.
Potrivit Ursus Breweries, rezultatele se datoreaza performantei marcilor companiei, determinata de investitiile facute in extinderea capacitatii de productie si imbuteliere a fabricii de la Buzau.
Potrivit comunicatului, Timisoreana a fost, in 2006, brandul cu cea mai rapida crestere de pe piata berii din Romania, de 59%, datorita lansarii, in iulie 2006, a ambalajului PET. De asemenea, in primul trimestru al anului 2007 (ianuarie-martie) Timisoreana a castigat pozitia de lider pe piata berii din Romania, in ceea ce priveste volumul vanzarilor, inregistrand o dublare a vanzarilor in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent.
"Timisoreana s-a bucurat totodata de recunoastere internationala prin obtinerea premiului "Highest Gold Award" si a trofeului Champion Lager, fiind considerata cea mai buna bere lager in cadrul celei de-a doua mari competitii din industria de bere din lume - Australian International Beer Awards 2007. Aceste performante remarcabile reprezinta pentru noi provocarea de a consolida pozitia Timisoreana pentru a deveni prima alegere a consumatorilor din Romania", a declarat presedintele si seful executiv al
{
function anonymous()
{
TextUtils.ShowSrcButton(this);
}
}" style="BORDER-BOTTOM: blue 1px dotted; TEXT-DECORATION: none" onmouseout="function anonymous()
{
function anonymous()
{
TextUtils.HideSearch();
}
}">Ursus Breweries, Dieter Schulze, potrivit comunicatului.
In ceea ce priveste investitiile facute in 2006, Ursus Breweries a demarat la Buzau doua proiecte care au ca rezultat o capacitate totala a companiei de 4,5 milioane hl si a caror finalizare este programata pentru sfarsitul lunii mai a anului 2007. Valoarea totala a acestor doua proiecte este de 50 de milioane de euro, in acest fel investitiile totale ale grupului SAB Miller in Romania ajungand la aproximativ 200 de milioane de euro.
{
function anonymous()
{
TextUtils.ShowSrcButton(this);
}
}" style="BORDER-BOTTOM: blue 1px dotted; TEXT-DECORATION: none" onmouseout="function anonymous()
{
function anonymous()
{
TextUtils.HideSearch();
}
}">Ursus Breweries este al doilea producator de bere din Romania, cu o cota de piata de 24%. Compania, cu sediul in Bucuesti, detine patru fabrici de bere, la Cluj Napoca, Timsoara, Buzau si Brasov, si dispune de un numar de 1.300 de angajati. Marcile companiei sunt Peroni Nastro Azzuro, Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.
SAB Miller plc, unul din marii producatori de bere la nivel international, dispune de facilitati de productie sau acorduri de distributie in peste 60 de tari. Grupul detine marci de bere premium internationale si o gama larga de marci locale situate pe pozitia de lideri de piata.
Bloombiz
(Sursa: NewsIn)