Industria de marketing si comunicare se pregateste sa sarbatoreasca cele mai eficiente campanii ale anului 2006, cu ocazia Galei de premiere EFFIE, ce va avea loc joi, 29 martie. In competitie au intrat 71 de campanii.
Premiile EFFIE 2007 sunt disputate de 26 de companii. Acestea sunt: BV McCann Erickson si Graffiti BBDO, cate 7 inscrieri, Headvertising si Leo Burnett & Target, cate 6 inscrieri, GMP - 5 inscrieri, Ursus Breweries - 4 inscrieri, Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, Next, Odyssey, Ogilvy & Mather, Publicis si Young & Rubicam, cate 3 inscrieri, Propaganda, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, cate 2 inscrieri, si Brandstalk, Bridge Communication, Engines, FCB, Grey, Loco Branding & Communication, Lowe & Partners, Ogilvy Action, Ogilvy One, Punct Advertising si Sister, cate o inscriere.
Pe langa introducerea categoriilor "Pharmaceuticals", "Renaissance" si "David vs. Goliath" si impartirea categoriei "Food Products" in doua categorii distincte "Food products I" (de ex.: carne, lapte si produse lactate, mancare pentru animale) si "Food products II" (de ex.: snacks-uri, dulciuri), de anul acesta, Comitetul de organizare EFFIE Romania 2007 a hotarat si impartirea celor doua categorii de promotii in cate doua categorii distincte.
Astfel, categoria "Promotions FMCG" a fost impartita in "Promotions FMCG Food" si "Promotions FMCG Non-Food", iar categoria "Promotions non FMCG" a fost impartita in "Promotions non-FMCG Product" si "Promotions non-FMCG Service". Decizia de reimpartire a celor doua categorii de promotii a fost luata ca urmare a numarului mare de promotii inscrise in concurs anul acesta si pentru a reflecta cat mai bine specificul fiecareia dintre ele.
Jurizarea campaniilor inscrise in concurs se va face in doua runde, in data de 27, respectiv, 28 martie 2007.
Bilete de acces la gala si la petrecerea de dupa pot fi achizitionate online de pe site-ul www.effie.ro
Gala de premiere se va desfasura in cadrul clubului Bamboo din Bucuresti si, potrivit organizatorilor, va fi urmata de o petrecere, in aceeasi locatie.
Bloombiz