ibis Romania: Experientele de care beneficiaza azi oaspetele unui hotel definesc inainte de orice succesul in industria turismului si ospitalitatii

Miercuri, 06 Iunie 2018, ora 17:53
2036 citiri
ibis Romania: Experientele de care beneficiaza azi oaspetele unui hotel definesc inainte de orice succesul in industria turismului si ospitalitatii

Confort, accesibilitate, servicii 24/7, eat & drink 24/24, mic dejun flexibil cu orice agenda, wi-fi gratuit, check-in online, check-out rapid, aplicatie mobila si oferte variate - toate sunt must-have-uri din industria turismului si a ospitalitatii pe care ibis Hotels le bifeaza.

In cele patru hoteluri aflate in proprietatea companiei Continental Hotels - ibis Bucuresti Palatul Parlamentului, ibis Bucuresti Gara de Nord, ibis Constanta si ibis Sibiu - strategia de servicii are in centru oamenii, cu obiceiurile si asteptarile acestora in era digitala: promptitudinea, respectarea promisiunilor, comunicarea relevanta in social media si pe noul site ibishotels.ro, grija fata de echipa de profesionisti ibis.

"Climatul din industria hoteliera este, in 2018, unul favorabil, cu cererea in crestere. Iar dorinta clientilor de a fi intampinati cu servicii de calitate, dar si cu oferte si idei creative, este de asemenea in crestere. Constatarea acestor trenduri in industrie nu este suficienta pentru ca hotelul sa aiba rezervari. Intrebarea-cheie pentru hotelieri este cum pot raspunde acestor cereri pentru ca ei sa fie alegerea clientului, ei sa capteze momentul alegerii consumatorului. Astfel, ibis a inteles ca experienta oaspetilor trebuie sa fie in inima filosofiei de business. Si tot ceea ce ne defineste serviciile, de la mixul de comunicare pana la trainingul personalului, urmareste sa contureze experiente placute pentru vizitatorii hotelurilor noastre", spune Calin Ile, Director General ibis Romania.

Conceptele #MyRoom, #Heartist, #Planet21 de la Accor Hotels, #Petfriendly, #FoodWaste, Livada de meri ibis, campaniile de CSR, promovarea si sustinerea proiectelor culturale, concertele de muzica live desfasurate in barurile din incinta ibis si sesiunile de formare oferite angajatilor sunt cateva dintre activitatile care confirma filosofia turismului experiential la ibis.

"Generatia millenials este in permanenta conectata in mediul online; si mai interesata de experiente decat de posesii, colectionarea de lucruri, masini ori case. Reprezentantii ei revin intr-un loc vizitat daca experientele pozitive anterioare ori recomandarile celor apropiati sunt dublate de 'ceva nou'. Calitatea serviciilor si confortul clientilor sunt standarde de respectat neconditionat de catre echipa noastra, iar promisiunea unor experiente culturale si de business memorabile este in centrul strategiei noastre de marketing pentru 2018", spune Irina Costea, Marketing Manager ibis Romania.

Camera de poveste se gaseste la ibis

Echipa ibis a pregatit in fiecare hotel camere cu poveste, surprinzatoare la fiecare detaliu, pentru pasionatii de sport (Sport Room la ibis Sibiu), pentru cei care au muzica in sange (Music Room la ibis Gara de Nord), pentru cei cu chef de visare (Flower Room la ibis Sibiu), pentru indragostitii de mare (Sea Room la ibis Constanta), de teatru (Theatre Room la ibis Sibiu) ori pentru cei care vor traditie si culoare la un loc cu dotarile si confortul unui hotel modern (Blue Room si Red Room la ibis Palatul Parlamentului) . Pasionatii de calatorie pot afla de pe site-ul ibis ce inseamna experienta #MyRoom.

Oferte pentru bucuria de a calatori, a descoperi, a trai

"Ofertele de pret nu sunt doar despre reduceri, ci mai mult despre ocaziile de planificare a unei calatorii de care sa se bucure din plin. Cum ibis este prezent in orasele pline de vivacitate, unde infloresc evenimentele culturale, devenim parteneri ai acestor initiative si le oferim tot suportul posibil (Raluca Mihaescu - General Manager ibis Palatul Parlamentului).

ibis Romania organizeaza serii de concerte Live Stages, e gazda unor evenimente de sport si conferinte, sustine evenimentele de celebrare a 82 de ani de la deschiderea Muzeului National al Satului 'Dimitrie Gusti', se numara printre partenerii Europa Fest si ai editiei a XI-a a Turneului International Stradivarius. Mai mult, in ultimii ani, cei care au fost la spectacole de Teatru in Bucuresti, in baza biletului, primesc un discount semnificativ la cazarea la ibis.

Clientii ibis sunt informati despre oferte si antrenati in variate activitati care sa faca din sederea la ibis nu doar o simpla cazare, ci un loc care sa le permita sa profite la maximum de vacanta ori de calatoria de business", spune Camelia Cristea - General Manager IBIS Sibiu.

In centrul experientelor sunt oamenii

"Evenimentele culturale, sportive si de business din destinatiile unde suntem prezenti sunt mereu in atentia noastra, insa promisiunea experientei nu se limiteaza doar la programele de oferte si comunicarea in online, ci mai degraba la interactiunea cu oamenii ibis. Pentru ca pana la urma lucram in ospitalitate sau cum ne place noua sa ii spunem #people industry", spune Ruxandra Dima - General Manager ibis Constanta.

Filosofia ibis este reflectata si in programul #ibisPeople, un program de formare si de valorificare a angajatilor. Acesta presupune traininguri, workshopuri si implicarea echipei in comunitate. Fara o echipa dedicata nu ar fi fost posibila nominalizarea la categoria "Cel mai bun program CSR derulat in industria turismului si ospitalitatii" din cadrul Romanian TopHotel Awards, care a insumat peste 2.000.000 de copaci plantati in 2017, intr-o campanie de reimpadurire de proportii.

"Ii incurajam pe fiecare dintre angajatii nostri sa fie proactivi in transformarea Grupului. Atunci cand oamenii din echipa progreseaza, intreaga organizatie se concentreaza pe schimbare", spune Arantxa Balson, Group Talent & Culture Director Accor Hotels. De aceea, in 2017, ibis Romania a dedicat 928 de ore de training pentru formarea si dezvoltarea a 120 de angajati.

Experienta digitala reuneste toate povestile, proiectele si serviciile ibis

"Modelarea tuturor initiativelor digitale ale brandului in jurul stilului de viata si de consum media al consumatorilor de astazi, sta in centrul strategiei de marketing pe care am inceput sa o construim alaturi de echipa ibis, pas cu pas, din la inceputul anului. In cele patru hoteluri si, implicit, in mediile online care le reflecta activitatea - noul site ibishotels.ro si canalele de social media dedicate - conceptul, livrarea si comunicarea serviciilor are in centru oamenii, cu obiceiurile si asteptarile acestora in era digitala: promptitudinea, respectarea promisiunilor, comunicarea relevanta si rapida pentru a veni in intampinarea publicului tinta la momentul si in modul potrivit, dar si grija fata de echipa de profesionisti ibis si constructia unei culturi organizationale care sa dureze, intr-o piata aflata in continua miscare.

Ibis este, online si offline, despre bucuria de a calatori si de a trai, despre importanta amintirilor frumoase si a experientelor interesante pe care le intalnim in calatoriile noastre sau la evenimentele la care participam. Este despre simplitate care functioneaza si care te bucura", spune Ioana Barbu, Digital Marketing Strategist & Planner.

Ca parte din noua strategie de concentrare pe experientele oferite, ibis Romania a lansat in mai 2018 si noul site, ce reuneste noutatile, serviciile, ofertele si proiectele ibis din tara, intr-o versiune user-friendly, aliniata vizual cu directia globala a brandului.

Imbunatatirea experientei utilizatorului in interactiunea digitala cu brandul, precum si nevoia de a comunica experienta ibis mai clar, mai dinamic si creativ, au fost vectorii schimbarii site-ului.

Despre ibis Romania

ibis este parte din Accor Hotels, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din Europa. Creat in 1974, ibis este liderul european in hoteluri economy si al patrulea in categoria sa la nivel international. In Romania, ibis este prezent cu 4 hoteluri in 3 orase din Romania: Bucuresti, Sibiu si Constanta.

Descopera mai multe pe http://ibishotels.ro/.

#ibis Romania hoteluri , #Hoteluri de lux