Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond

Duminica, 04 Octombrie 2015, ora 14:58
1223 citiri
Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond
Foto: Twitter/James Bond

Fara indoiala, franciza James Bond e sinonima deja cu cateva branduri importante, la fel cum e sinonima cu sexul sau urmaririle de masini. Merge insa publicitatea din aceste filme un pic cam prea departe, asa cum sustin nu putini?

BBC incearca sa raspunda la aceasta intrebare, cu ajutorul unor experti, dar si a unor personalitati implicate in franciza.

Pana si cei mai impaciuitori fani, infocati admiratori ai francizei, trebuie sa admita ca o scena de genul celei in care Eva Green il intreaba pe Daniel Craig, in "Casino Royale", daca ceea ce poarta la incheietura e un Rolex, iar acesta raspunde trimfator ca e un "Omega" e oarecum ciudata. Iar raspunsul Evei, extaziat, "Frumos!", vorbeste deja despre o exagerare. De altfel, in cinematografe, reactia la aceasta scena e una de dezgust total a spectatorilor.

Si totusi, in filmele Bond, publicitatea a fost intotdeauna parte integranta. Apar tot felul de logo-uri ale unor companii, si acestea nu sunt deloc subtile. Insa exista cadre ...citeste mai departe despre "Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond" pe Ziare.com

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#plasare produse James Bond, #publicitate filme James Bond, #James Bond produse lux, #buget James Bond, #Spectre lansare, #reclama produse James Bond , #Stiri Vacanta