Sales & Marketing Conference: cum se adapteaza specialistii in marketing si vanzari la noile provocari in domeniu

Joi, 12 Octombrie 2017, ora 16:45
2727 citiri
Sales & Marketing Conference: cum se adapteaza specialistii in marketing si vanzari la noile provocari in domeniu

BusinessMark anunta organizarea evenimentului "Sales & Marketing Conference", ce va avea loc pe 31 octombrie la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Conferinta abordeaza principalele provocari intampinate de specialistii in marketing si vanzari, luand in calcul importanta alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, tendintele si instrumentele utilizate de companiile lider de piata.

Tematica este completata de subiecte precum: integrarea eficienta a instrumentelor digitale in strategia de sales & marketing, expunerea digitala a brandului si cresterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights, importanta adaptarii la complexitatea unui sales cycle modern, digitalizarea si dezvoltarea mediului si comertului online, KPI si cum pot fi acestia raportati la nivel holistic organizational, "Agile selling" sau adaptarea rapida la feedback-ul primit in timp real de la consumatori, adaptarea strategiei la specificul pietei, cele mai noi instrumente pentru loializarea clientilor, din perspectiva imbinarii fortelor de vanzari si marketing.

"Ne propunem ca la prima editie Sales & Marketing Conference organizata la Cluj-Napoca sa avem invitati specialisti cu o experienta semnificativa in marketing si vanzari, ce vor impartasi din experientele lor si celorlalti reprezentanti in domeniu. Ne dorim sa deschidem dialogul si sa identificam solutii pentru o dezvoltare armonioasa a celor doua industrii", a declarat Andreea Paun, Managaing Partner, BusinessMark.

Cele doua sesiuni reunesc specialisti cu expertiza la nivel local si international:

* VLAD POPA - Commercial Director, L'OREAL

* MIHAI ONIGA - Branch Manager, BUSINESS LEASE

* RADU JR. TIMIS - Commercial Director, CRISTIM

* ALEXANDRU CHIRITA - Country Sales Director Romania & Moldova, ROBERT BOSCH

* RAZVAN NANULESCU - Marketing Lead, Central Eastern Europe, SANOFI

* EDUARD MACARESCU - National Sales & Marketing Manager, MAKITA ROMANIA

* CRISTINA AVRAM - Brands & Communication Marketing Manager, FABRYO CORPORATION

Invitatul special, din primul panel, este PABLO FERREIROS BENNETT - PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor, care va discuta despre adaptarea companiilor la transformarea digitala, metode pentru cresterea vanzarilor si va oferi exemple de strategii de consolidare a brandurilor.

Cea de-a doua sesiune il are in prim plan pe STUART HARDY - Director of Executive Education Berlin School of Creative Leadership.

Aceasta editie include un workshop ce va fi sustinut de reprezentantii Evolutiv Consultants Network, bazat pe simularea SIMSALES. CEZAR GUMENI - Senior consultant si trainer si GHEORGHE STEFANESCU - Senior trainer ii invita pe participanti sa afle raspunsurile la intrebari precum: Cum sa creasca vanzarile? Cum sa obtina maximul de impact cu resursele aflate la dispozitie? Cum sa asigure o foarte buna reputatie si cum sa-si fidelizeze clientii?

Inscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de inregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark si trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul "Sales & Marketing Conference" este organizat de BusinessMark alaturi de: Evolutiv Consultants Network, AVIS, Institutul de Marketing, DWNT, Cluj Cowork si Plantam fapte bune in Romania. Radioul principal este KISS FM. Partenerii media ai conferintei sunt: AGERPRES, Ctrl-D, IQads, SMARK, IAA Romania, Social Media Romania, Marketing Focus, Zelist, Ziarul Clujean, Alba Stiri, inTurda.ro, Clujul de buzunar, Cluju.ro, Cluj Business, InfoOradea, NewMoney, Curierul National, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, PRWave, FEMEI IN AFACERI, Business24, Ziare.com, Manager Express, Gazetadestiri, Saptamana Financiara, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Market Watch, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, FinZoom.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B si pune la dispozitia clientilor sai modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta in mod direct cu mediul de afaceri si de a crea oportunitati de parteneriat strategic. Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Sales Marketing Conference Cluj 2017 , #Afaceri in Romania