Vodafone personalizeaza serviciul *222

Luni, 14 Mai 2012, ora 14:43
3436 citiri
Vodafone personalizeaza serviciul *222

Clientii Vodafone au la dispozitie, incepand de luni, o versiune imbunatatita a ghidurilor interactive din cadrul Serviciului de Relatii cu Clientii - *100# (serviciul de asistenta prin mesaje text) si *222 (ghidul interactiv audio), a anuntat luni compania.

Astfel, atat abonatii, cat si utilizatorii cartelei Vodafone isi vor putea personaliza mai usor serviciile si optiunile sau vor putea afla detalii despre contul lor.

"Toti clientii nostri care apeleaza *100# sau *222 vor putea efectua acum mai multe operatiuni, repede si usor, folosind exclusiv meniurile interactive. Meniurile noilor ghiduri au fost reorganizate si simplificate fata de versiunile anterioare, in asa fel incat sa ofere, cat mai intuitiv si rapid, informatiile relevante pentru clienti. In plus, clientii Vodafone au acum la dispozitie servicii de asistenta in trei limbi, in cadrul ghidurilor interactive: romana, engleza si maghiara", a declarat Errol van Graan, senior director customer operations, Vodafone Romania.

Atat utilizatorii Cartelei Vodafone, cat si abonatii, pot efectua si mai multe operatiuni prin intermediul celor doua ghiduri interactive, fara a fi necesar sa intre in legatura cu un consultant Vodafone. In total, 44 de functionalitati automatizate ofera clientilor posibilitatea de a face singuri modificari in conturi sau de a obtine informatii specifice.

Clientii pot avea acces la datele din factura, pot amana/ confirma plata facturii, pot solicita reemiterea facturii, pot bloca numarul in cazul telefonului furat sau pierdut sau pot activa/ dezactiva extraoptiuni (minute/SMS, trafic internet pe mobil, roaming).

Meniurile celor doua ghiduri au fost redenumite in functie de tipul solicitarilor frecvente: Factura si plata, Informatii despre abonament si servicii active, Internet si servicii de date, Activare de extra-optiuni, Obtinere PUK si/sau blocare/deblocare cartela SIM etc.

Navigarea se face mult mai usor si datorita faptului ca sistemul permite acum micsorarea numarului de selectii pe care un client este nevoit sa le faca pana la obtinerea informatiilor dorite. Spre exemplu, noul ghid *222 permite memorarea anumitor comenzi recurente (cum ar fi alegerea limbii) sau personalizarea ofertelor in functie de vechimea in retea sau modelul de telefon utilizat.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8.327.280 clienti inregistrati la 31 decembrie 2011.

Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
Cele două națiuni, China și Rusia și-au întărit alianța, iar Xi Jinping și Vladimir Putin au făcut schimb de vizite în capitalele lor în ultimul an pentru a-și reitera angajamentul...
#Vodafone serviciu Relatii Clienti, #Vodafone imbunatatire serviciu clienti , #Investitii