Piata nord-americana, obiectiv pentru Volkswagen. Germanii vor investi 7 miliarde dolari si vor lansa un SUV in 2016

Duminica, 19 Ianuarie 2014, ora 12:00
1315 citiri
Piata nord-americana, obiectiv pentru Volkswagen. Germanii vor investi 7 miliarde dolari si vor lansa un SUV in 2016

Volkswagen are in plan proeictarea unui automobil SUV destinat pietei nord-americane si va investi sapte miliarde de dolari in regiune pentru a-si spori vanzarile.

Principalul producator european de automobile are in plan sa vanda un milion de modele Volkswagen si Audi in SUA pana in 2018.

Anuntul reprezinta intentia companiei germane de a se implica in aceasta piata dupa ce a inregistrat o scadere a vanzarilor de automobile Volkswagen.

"Marca Volkswagen ramane baza strategiei noastre aici", a declarat Martin Winterkorn, CEO-ul producatorului german de automobile, la targulu auto din Detroid, citat de Reuters.

Noul SUV va avea sapte locuri

Investitiile de sapte miliarde de euro fac parte din planul anuntat de companie, VW precizand ca noul SUV , cu o capacitate de sapte locuri, va fi lansat in 2016.

Winterkorn nu a precizat daca noul vehicul va fi asamblat in fabrica VW din Chattanooga, Tennesse, sau in Mexic, unde va incepe productia modelului Golf saptamansa viitoare.

Phaeton, modelul de varf al VW, va reintra pe piata americana in 2016, a mai spus oficialul companiei germane.

In 2013, grupul VW, care mai detine marcile Porsche, Bugatti, Lamborghini, Skoda si Seat, a vandut circa 600.000 de unitati in America de Nord.

Compania l-a demis luna trecuta pe seful operationilor din SUA, Jonathan Browning, si l-a inlocuit cu Michael Horn, dupa ce vanzarile au scazut cu 7%.

Producatorul german de automobile trebuie sa imbunatateasca "viteza cu care aduce noile modele pe piata", conform lui Horn, citat de Reuters.

Ca parte a acestei strategii, Audi are in plan sa aduca modelele A3 si Q3 pe piata nord-americana in acest an.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Comisia Europeană își propunea, prin Green Deal, ecologizarea transportului de marfă, prin urmare, atragerea a cât mai multe companii de transport de marfă pe calea ferată. Însă în...
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
#Volkswagen SUA, #investitii volkswagen, #SUV SUA , #Investitii