Munca la birou, o joaca?

Vineri, 08 Iulie 2011, ora 14:57
1952 citiri
Munca la birou, o joaca?

Locurile de joaca permit copiilor sa isi puna in valoare creativitatea, ele functionand perfect si in cazul oamenilor mari, este concluzia la care a ajuns o companie care vinde inventii catre lanturile mari de retail precum Wal-Mart si alte branduri renumite. 

Davison, o companie cu sediul in Pittsburgh, a transformat birourile angajatilor in “Tara Inventiilor”, decorata cu acadele colorate, briose gigantice, casute in copaci si chiar o cascada artificiala care ascunde un birou secret, scrie Daily Mail.

George M. Davison, CEO si fondator Davison in 1989, este cunoscut in intreaga lume drept Henry Ford al inventiilor si si-a mutat intreaga echipa  in “Tara Inventiilor” in 2006, in speranta ca angajatii lui vor fi inspirati de mediul pueril care ii inconjoara.

Speranta a si devenit realitate

Compania lanseaza peste 2.500 de inventii in fiecare an, toate produse de cei 250 de angajati care lucreaza pe o suprafata viu colorata care depaseste 22.000 de metri patrati.

“Utilizarea creativa a spatiului este un factor de motivare si ii ajuta pe angajati sa gandeasca creativ”, sustine Davison care recunoaste ca nici el nu vrea sa se plictiseasca stand toata ziua cu ochii in calculator.

Conceptul de “inventator” poate fi inselator si seamana foarte mult cu imaginea unui mic Einstein inchis in laborator, dar arta creativitatii inseamna ca toata lumea are o parte creativa care trebuie ajutata sa iasa la suprafata, este de parere CEO-ul.

Drept urmare, designerii si “visatorii” de la Davison vin lunar cu cate 200-240 de concepte pentru noi produse, din care compania lanseaza cate 3.000 pe piata, in fiecare an.

Fie ca e este vorba de un birou intre patru pereti sau un parc imens de birouri, alegerea unei modalitati creative de a structura spatiul este foarte placuta si productiva, sustine Davison.

#birou, # loc de munca, # joaca, # creativitate, # job , #stiri Wal Mart