2Parale se va concentra, in perioada urmatoarea, pe dezvoltarea platformei pentru optimizarea rezultatelor, atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliati, precum si pe consolidarea competentelor in zona de performance marketing, a declarat pentru Business24 Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Firma este intr-un proces constant de expansiune si poarta discutii cu mai multi potentiali parteneri financiari pentru atragere de capital de crestere.
Structura actionariatului 2Parale, in discutii
Dupa ce a fost anuntata preluarea pachetului minoritar de actiuni de la Stefan Iordache de Mediafax Grup, discutiile despre formula de viitor a actionariatului sunt in curs si se vor incheia pana la finele anului.
2Parale devine unica retea de afiliere folosita de site-urile Mediafax, dupa ce grupul de presa a preluat pachetul minoritar de actiuni detinut de Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, advertiserii sai avand acces la promovarea in reteaua de site-uri dezvoltata de Mediafax Group.
"Impreuna cu Mediafax Group vom intensifica eforturile de a atrage clienti, avem deja peste 275 de campanii in sistem si portofoliul creste de la luna la luna, si vom continua sa educam piata.(...) Vom fi mai puternici si mai capabili sa servim o cerere in crestere accelerata", a spus Boerescu.
In cei aproape cinci ani de la aparitia pe piata din Romania, 2Parale a generat advertiserilor vanzari de peste 62,8 milioane de lei (fara TVA) si a livrat mai bine de 83 de milioane de click-uri.
2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondata si condusa de Cristian Ignat - unul dintre cei mai cunoscuti specialisti si traineri romani Google AdWords) este agentie Platinum Google Engage. 2Parale e singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania.
Portofoliul 2Parale include peste 275 de campanii (printre care se numara Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix si TinaR) si mai bine de 26.000 de afiliati.